Tränat lite:)

Tränat lite:) Ja sånna här inlägg kan man ibland få läsa när man är ute på facebook. Dom säger två saker: dels att personen i fråga precis har varit och tränat och inte hade självbehärskning nog att spy ut det på internet så att alla ska få veta det och dels att personen i fråga tränar jävligt sällan. För vilken vuxen människa som regelbundet sysslar med en aktivitet skulle få för sig att dela med sig av det på facebook varje gång? "Satt i soffan och kolla på tv hela kvällen tills jag somna:)" Nej inte en jävel! bara någon som ständigt måste bli bekräftad av sin omgivning och lever på att få sin status "gillad" av andra. Eller som min kompis som la upp en teckning hon ritat på facebook och kommenterade själv hur bra hon tyckte att den blev. Va fan, är du ett jävla barn eller? Ska jag skriva ut den och sätta upp den på kylskåpet eller så att du malligt kan gå runt med vetskapen om att mina vänner kan titta på den och förundrat säga: Vem har målat den där fina teckningen? Nej det vill du ju inte såklart! däremot vill du att alla dina vänner på facebook ska se den och trycka på gilla. Jag förstår om någon kanske känner sig träffad och eventuellt lite sårad av det här men jag skrev det inte på facebook så att alla skulle läsa det. Jag skrev det på en jävla blogg som typ ingen läser. Nästa gång föreslår jag att ni gör samma sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0